ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ: Ντελίριο στο T-Center με την άφιξη του Ομπράντοβιτς! 22/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Παράνοια στο Telekom Center Athens για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς… Ο σπουδαίος Σέρβος προπονητής επέστρεψε μετά από 14 χρόνια στον Παναθηναϊκό, υπογράφοντας συμβόλαιο τριετούς διάρκειας. Στο γήπεδο του τριφυλλιού, ο Ζοτς παρουσιάζεται από τον ισχυρό άνδρα της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος τον συνόδευσε ως το Lounge του γηπέδου, όπου και γίνεται αυτή την ώρα η παρουσίασή του. Ο Ομπράντοβιτς όταν έκανε την είσοδό του στο Telekom Center, αποθεώθηκε από τους φίλους του Παναθηναϊκού που βρίσκονται στις κερκίδες και ανταπέδωσε την αγάπη και το χειροκρότημα! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ