Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παροξυσμός στον Παναθηναϊκό: Ανοίγει το T-Center για την αποθέωση Ομπράντοβιτς!

Πανζουρλισμός επικρατεί στις τάξεις του κόσμου του Παναθηναϊκού για την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον πάγκο των πράσινων.

Μάλιστα, η ΚΑΕ αποφάσισε να ανοίξει τις θύρες του T-Center για τον κόσμο, προκειμένου οι φίλοι του Τριφυλλιού να αποθεώσουν τον “άρχοντα των δαχτυλιδιών” στην επιστροφή του μετά από 14 χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ