Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ο Νίστρουπ αποκάλυψε το σύστημα που θα παίζει

Ο Γιάκομπ Νίστρουπ αποτελεί τον νέο προπονητή της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και οι πράσινοι τον παρουσίασαν επίσημα με τον Γιάννη Αλαφούζου και τον Στέφανου Κοτσόλη.

Μεταξύ άλλων μίλησε και για το σύστημα που θέλει να παίζει και συγκεκριμένα ανέφερε:

“Την ίδια απάντηση θα δώσω. Αποφασίσαμε να παίξουμε με τετράδα στην άμυνα. Αν θα είναι 4-3-3 ή 4-3-2-1 ή άλλη διάταξη δεν έχουμε αποφασίσει.

Όμως οι διεθνείς μου παίκτες επέστρεψαν σήμερα οπότε δεν είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την διάταξη. Αλλά αυτοί θα είναι οι πρώτοι που θα ακούσουν τις ιδέες μου. Θα κάνω το καλύτερο για να γίνει η ομάδα ανταγωνιστική στο κορυφαίο επίπεδο”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ