Πέρασαν “Χ”έρι-χέρι Βέροια και Απόλλων 07/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά το μεταξύ τους 1-1 Βέροια και Απόλλων Σμύρνης πήραν την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας. Είναι ένα παιχνίδι που ουδείς θα το θυμάται μετά από μερικές ημέρες. Οι δύο ομάδες έβγαλαν την υποχρέωση και πήραν το αποτέλεσμα που βόλευε και τις δύο. Η φάση όμως του 24′ θα κάνει, όπως και να έχει το γύρο του κόσμου. Με το σκορ ήδη στο 0-1, ο Παυλίδης πλάσαρε για την ισοφάριση αλλά λίγο πριν η μπάλα περάσει τη γραμμή την έδιωξε ο ίδιος με το χέρι του!!! Για την ιστορία ο Απόλλων προηγήθηκε στο 23′ με τον Αλίπιο ενώ η Βέροια ισοφάρισε στο 78′ με τον Χασελμπάινκ. Βέροια (Γκρανέρο): Τζινάρ, Εσπάρθα, Καλί, Όστοϊτς, Αμαραντίδης, Βεργώνης, Άρτσε (75’ Σέντρικ), Χάσελμπαϊνκ, Μπαργκάν (58’ Κάμπορα), Παυλίδης (58’ Καλτσάς), Μπεν. Απόλλων (Βοσνιάδης): Πίτκας, Χατζηζήσης (65’ Κοτσώνης), Γκόλιας, Κύργιας, Σέτι, Χατζής, Γεωργίου, Καραδέμητρος, Αλίπιο (59’ Γκονζάλες), Κυβελίδης, Βάντερσον (73’ Λαγός). Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ