Ζαφείρης: «Δεν μπορούμε να έχουμε παράπονο – Ήταν όλοι μαχητές» 27/02/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Χρήστος Ζαφείρης μίλησε μετά τον αποκλεισμό του ΠΑΟΚ από το Europa League, λέγοντας πως στη ρεβάνς με τη Θέλτα όλοι οι συμπαίκτες του ήταν μαχητές και πάλεψαν μέχρι το τέλος. Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Cosmote TV: «Δεν μπορούμε να έχουμε παράπονο, γιατί παλέψανε όλοι σαν μαχητές. Αποκτήσαμε εμπειρίες και δείξαμε πως μπορούμε να ανταγωνιστούμε σε αυτό το υψηλό επίπεδο top ομάδες. Τώρα κοιτάμε να πάρουμε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ