Παράπονα για Βάτσιο από τον Ατρόμητο 12/09/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Έντονος προβληματισμός επικρατεί στον Ατρόμητο μετά την πολύ κακή εμφάνιση και τη βαριά ήττα από τον ΠΑΣ Γιάννινα, ωστόσο υπάρχει έντονος εκνευρισμός και για την διαιτησία του Αριστείδη Βάτσιου. Πιο συγκεκριμένα, στον Ατρόμητο έχουν τρομερά παράπονα από τον νεαρό διαιτητή για τον καταλογισμό του πέναλτι με το οποίο ο ΠΑΣ άνοιξε το σκορ, αφού σύμφωνα με τους Περιστεριώτες, στην προσπάθειά του ο Ζησόπουλος να διώξει την μπάλα δεν βρίσκει τον Κόντε και αν έπρεπε να σφυρίξει κάτι ο ρέφερι της αναμέτρησης, αυτό θα έπρεπε να ήταν έμμεσο για επικίνδυνο παιχνίδι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ