Μπαρτζώκας: «Έπρεπε να παίξουμε πολύ καλύτερη άμυνα για να κερδίσουμε το παιχνίδι» 12/12/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τη δεύτερη διαδοχική του ήττα και τρίτη στις τελευταίες τέσσερις αγωνιστικές της Ευρωλίγκας γνώρισε ο Ολυμπιακός, χάνοντας με 98-85 από την Μπαρτσελόνα για τη 15η αγωνιστική της διοργάνωσης. Μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο Γιώργος Μπαρτζώκας στάθηκε κυρίως στα σοβαρά αμυντικά προβλήματα που παρουσίασε η ομάδα του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τονίζοντας πως οι «ερυθρόλευκοι» δεν έπαιξαν στο επίπεδο που μπορούν. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε: «Σε όλο το ματς ζοριστήκαμε αμυντικά. Παίξαμε κάτω από το επίπεδό μας. Δεν ήταν 1,2,3 παίκτες, όλη η ομάδα δεν ήταν αρκετά συμπαγής στην άμυνα. Παίκτες όπως ο Πάντερ και ο Κλάιμπερν αν αποκτήσουν αυτοπεποίθηση με ελεύθερα σουτ, είναι πολύ δύσκολο να τους σταματήσεις. Έπρεπε να παίξουμε πολύ καλύτερη άμυνα για να κερδίσουμε το παιχνίδι». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ