Μεντιλίμπαρ: «Δεν μου άρεσε η εμφάνισή μας, δώσαμε πάρα πολύ χώρο στον Παναιτωλικό» 30/11/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός δυσκολεύτηκε στο Αγρίνιο απέναντι στον Παναιτωλικό, αλλά τελικά επικράτησε 0-1 χάρη σε γκολ του Αγιούμπ Ελ Κααμπί στο 70’, που σφράγισε το «διπλό». Μετά το τέλος του αγώνα, ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ τόνισε την προβληματική εμφάνιση της ομάδας του και παραδέχθηκε ότι ο αντίπαλος άξιζε κάτι παραπάνω. Παράλληλα, στάθηκε στην αδυναμία του Ολυμπιακού να δημιουργήσει φάσεις και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες του, αναγνωρίζοντας ότι η νίκη ήρθε με μεγάλη δυσκολία. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο προπονητής του Ολυμπιακού: «Πάντα είναι δύσκολα τα παιχνίδια, πάρα πολύ σπάνια κερδίζουμε άνετα με μεγάλο σκορ. Σπανίως τελειώνουμε από την αρχή το παιχνίδι με 3-4 γκολ. Σήμερα όμως νομίζω ότι ο αντίπαλος άξιζε κάτι περισσότερο. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε η εμφάνισή μας, δώσαμε πάρα πολύ χώρο στον αντίπαλο, μας απείλησαν, μας έκλεισαν. Όταν δεν τελειώνεις τη δουλειά σου ψηλά, σε απειλεί ο αντίπαλος. Αυτό συνέβη επειδή δεν ήμασταν καλοί στην επίθεση. Ο Ρέτσος βγήκε γιατί αισθάνθηκε ενοχλήσεις και ζήτησε αλλαγή, δεν έχουμε ακόμη κάποιο νέο. Είναι λογικό να συμβαίνει αυτό με τόσα συνεχόμενα παιχνίδια, ελπίζουμε να μην είναι κάτι σοβαρό». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ