ΒΙΝΤΕΟ: Πρώην άσος του Ολυμπιακού επισκέφτηκε το Μουσείο της ομάδας 29/11/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο άλλοτε «ερυθρόλευκος» Ομάρ Ελαμπντελαουί επισκέφτηκε το νέο Μουσείο του Ολυμπιακού και θυμήθηκε ξανά τις ξεχωριστές στιγμές που έζησε στον Πειραιά. Η σχετική ανάρτηση των Πειραιωτών: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ