Θύμισε… Ντόντσιτς στο πρώτο ημίχρονο στο Παλατάκι ο Λι 23/11/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το καλύτερό του ημίχρονο με την φανέλα του Ολυμπιακού έκανε ο Σέιμπεν Λι. Στην αναμέτρηση των ερυθρόλευκων με τον ΠΑΟΚ στο Παλατάκι ο Αμερικανός γκαρντ βρήκε από νωρίς ρυθμό και ήταν ασταμάτητος για την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα. Ο Λι έκλεισε το πρώτο μέρος με 18 πόντους και εκπληκτική ευστοχία, καθώς μέτρησε 2/3 δίποντα και 4/4 τρίποντα. Κάπως έτσι βοήθησε τον Ολυμπιακό να πάει στην ανάπαυλα με προβάδισμα 41-48. Αξίζει να σημειωθεί ότι η υψηλότερη επίδοση του Λι σε πόντους φέτος είναι οι 19 πόντοι που έβαλε κόντρα στη Μύκονο. Σε ένα ημίχρονο, δηλαδή, κόντεψε να καταγράψει season high. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ