Μεντιλίμπαρ: «Ήμασταν πολύ εύστοχοι» 29/10/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην αποτελεσματικότητα του Ολυμπιακού στο ματς με τον Βόλο στάθηκε ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά την πεντάρα των Πειραιωτών για το Κύπελλο Ελλάδας. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Βάσκος τεχνικός: «Ήμασταν πραγματικά πολύ εύστοχοι. Πετύχαμε σε πέντε λεπτά τρία γκολ και νομίζω εκεί τελείωσε το παιχνίδι. Ήμασταν πολλοί εύστοχοι και όταν τελειώνεις το ημίχρονο με 4-0, εκεί έχουν κριθεί όλα. Η ευστοχία ήταν εκείνο που μου άρεσε». Ακολούθως αναφέρθηκε -έπειτα από σχετική ερώτηση- στην πληρότητα των ερυθρόλευκων στην επίθεση με τους Ελ Κααμπί, Ταρέμι και Γιάρεμτσουκ (που σκόραρε δις σήμερα): «Είναι πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους, το πιο σημαντικό από τα γκολ είναι ότι συνεργάζονται πολύ καλά και είναι εντάξει μέσα στο παιχνίδι μεταξύ τους». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ