Βόλος: «Στιγμιότυπο που δεν θα ξεχάσουμε…» 28/10/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Συνεχίζει να… βράζει για τη διαιτησία της πρόσφατης αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ ο Βόλος. Σε ανάρτησή του στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ, επισημαίνει ότι η φάση που ζητάει πέναλτι για το μαρκάρισμα του Σάστρε στον Λάμπρου θα μείνει αξέχαστη. «Στιγμιότυπο που δεν θα ξεχάσουμε», αναφέρει αρχικά και προσθέτει: «Όπως δεν ξεχνάμε την 28η Οκτωβρίου και την γιορτάζουμε κάθε χρόνο, έτσι δεν θα ξεχάσουμε και αυτό το στιγμιότυπο κ. Λανουά, κ. Βεργέτη και κ. Παπαπέτρου». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ