Με 20άδα στο «Κλ. Βικελίδης» ο Βόλος 22/08/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Έτοιμος για την έναρξη του πρωταθλήματος είναι ο Βόλος, ο οποίος ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το σαββατιάτικο (22/8, 20:00) παιχνίδι με τον Άρη στο «Κλεάνθης Βικελίδης». Ο Χουάν Φεράντο ανακοίνωσε την 20μελή αποστολή, στην οποία συμπεριλήφθηκε και το τελευταίο απόκτημα, ο Πίντσι. Για τη Θεσσαλονίκη αναχώρησαν οι Σιαμπάνης, Αντεμπάγιο, Τασιούρας, Σόρια, Μύγας, Χέρμανσον, Κάργας, Τριανταφύλλου, Μαρτίνες, Γρόσδης, Κόμπα, Μπουζούκης, Χουάνπι, Λάμπρου, Ασεχνούν, Πίντσι, Τζόκα, Θαρθάνα, Μακνί και Χάμουλιτς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ