ΛεΜπρόν: «Καλό για το ΝΒΑ να πάει ο Ντουράντ στους Γουόριορς» 20/08/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς κλήθηκε να σχολιάσει τη μετακίνηση του Κέβιν Ντουράντ στους Γουόριορς, τονίζοντας πως μία τέτοια κίνηση κάνει καλό στο πρωτάθλημα. «Όλοι ήταν σε φάση… ουάου. Η αντίδρασή μου δεν ήταν διαφορετική από αυτή ενός ανθρώπου που δεν ξέρει μπάσκετ ή αυτή ενός άλλου που βλέπει κάθε μέρα μπάσκετ. Θεωρώ λοιπόν πως αυτό είναι κάτι πολύ καλό για το πρωτάθλημα. Το ΝΒΑ είναι πολύ ανταγωνιστικό», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του σούπερ σταρ των Καβαλίερς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ