Τέλος τρεις από ΟΦΗ 22/06/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τρία συμβόλαια που λήγουν στον ΟΦΗ δεν θα ανανεωθούν, καθώς οι Δημήτρης Σωτηρίου, Ανδρέας Αδαμάκης και Βασίλης Σηφάκης ενημερώθηκαν πως δεν θα συνεχίσουν στους ασπρόμαυρους. Ο Σωτηρίου έγινε κάτοικος Ηρακλείου το καλοκαίρι του 2018, με τον ίδιο να μένει στον ΟΦΗ για επτά σεζόν και να αποτελεί ένα από τους πιο έμπειρους παίκτες στην ομάδα. Η απόφαση για τον Βασίλη Σηφάκη ήταν γνωστή εδώ και μέρες ότι δεν θα γίνει κίνηση για την ανανέωση της συνεργασίας τους, κάτι που προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις. Τέλος, ο Ανδρέας Αδαμάκης έπαιζε στην Κ19 του ΟΦΗ, με τον νεαρό επιθετικό να μη συνεχίζει στην ομάδα και πλέον είναι ελεύθερος να επιλέξει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ