Ο Αγραβάνης για τον Φουρνιέ: «Αν το είχα κάνει εγώ θα είχα αποκλειστεί για την μισή σεζόν» 08/06/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Εβάν Φουρνιέ έκανε μία άσεμνη χειρονομία στο ΟΑΚΑ μπροστά στον κόσμο του Παναθηναϊκού και τιμωρήθηκε μόνο με πρόστιμο ύψους 30.000 ευρώ. Ο Δημήτρης Αγραβάνης σχολίασε αυτή την απόφαση στο Instagram. Πιο συγκεκριμένα έγραψε: «Αν το είχα κάνει εγώ αυτό πιστεύω θα είχα αποκλειστεί για την μισή σεζόν». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ