Έλληνας μπακ επέστρεψε στην Αλβανία (ΦΩΤΟ) 08/06/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Αλέξανδρος Κούρος, μετά από δύο χρόνια στη Φλοριάνα της Μάλτας, συνεχίζει την καριέρα του στην Αλβανία, επιστρέφοντας για τρίτη φορά στη γειτονική χώρα. Μετά τις δύο θητείες του στην Τέουτα (2019-2021 και 2022-2023), ο 31χρονος αριστερός μπακ υπέγραψε συμβόλαιο στην Βλάζνια διάρκειας 1+1 χρόνων. Την περασμένη σεζόν, στο πρωτάθλημα του νησιού της Μεσογείου, είχε 38 συμμετοχές, σημείωσε ένα γκολ και μοίρασε μία ασίστ, αγωνιζόμενος συνολικά πάνω από 3.200 λεπτά. Η ανακοίνωση της Βλάζνια Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ