Χαμός στο αεροδρόμιο από τους οπαδούς του Ολυμπιακού – Αναχώρησαν για το Άμπου Ντάμπι (ΦΩΤΟ) 22/05/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ομάδα του Ολυμπιακού βρίσκεται στο Άμπου Ντάμπι και προετοιμάζεται για το παιχνίδι εναντίον της Μονακό, με στόχο την παρουσία στον τελικό της EuroLeague. Λίγα 24ωρα πριν τον αγώνα της Παρασκευής (23/5, 21:00), οι οπαδοί του συλλόγου ξεκίνησαν το ταξίδι τους στα ΗΑΕ. Ειδικότερα, στο “Ελ. Βενιζέλος”, οι πύλες αναχώρησης γέμισαν με τους υποστηρικτές των ερυθρόλευκων. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ