Για το μέλλον του στον Παναιτωλικό μίλησε ο Γιάννης Πετράκης 18/05/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιάννης Πετράκης παραχώρησε δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα με τη Λαμία και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην πιθανή ανανέωση του συμβολαίου του με τον Παναιτωλικό. Αναλυτικά όσα δήλωσε: Για το τελευταίο ματς της σεζόν: «Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα, όπως κάνουμε κάθε Κυριακή.» Για το ενδεχόμενο να τον δούμε αντίπαλο προπονητή με τον γιο του, Γιώργο Πετράκη, στην ΑΕΛ: «Δεν μου αρέσει να λέω πολλά πριν ανακοινωθούν επίσημα. Θα δούμε αν θα είμαι και του χρόνου στον Παναιτωλικό.» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ