Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δυνατά η Ξάνθη το 2015

Με δυνατό ρυθμό διεξήχθη η πρώτη προπόνηση της Ξάνθης για το 2015 το πρωί της Παρασκευής (2/1).

Μετά το ρεπό της Πρωτοχρονιάς, οι παίκτες του Ραζβάν Λουτσέσκου μπήκαν σε φουλ ρυθμούς προετοιμασίας, ενόψει του αγώνα με τον Πανθρακικό.

Η ξανθιώτικη ομάδα μετά τις ασκήσεις προθέρμανσης και το passing game έριξε το βάρος της στα παιχνίδια σε μικρούς αγωνιστικούς χώρους.

Οι παίκτες χωρίστηκαν σε υπο-ομάδες κι ακολούθησαν τις οδηγίες του Ρουμάνου προπονητή στις γρήγορες επιθέσεις.

Τα ατομικά τους προγράμματα συνεχίζουν οι Γουάλας, Ράνος και Κολλαράς.

Τέλος, ο Νίκολα Μπέλιτς και ο Βάλτερ Φερνάντεζ επέλεξαν στις φανέλες τους τα νούμερα 88 και 14 αντίστοιχα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ