Ο Λαρεντζάκης έδειξε το σήμα του Ολυμπιακού, ενώ τον έβριζαν εν χορώ οι οπαδοί της ΑΕΚ 15/05/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι οπαδοί της ΑΕΚ που βρέθηκαν στη SUNEL Arena για το Game 2 των ημιτελικών της GBL με τον Ολυμπιακό, ξεκίνησαν να βρίζουν εν χορώ τον Γιαννούλη Λαρεντζάκη. Ο Έλληνας διεθνής των ερυθρολεύκων απάντησε δείχνοντας το σήμα των Πειραιωτών στη φανέλα του, ενώ εξέφρασε τα παράπονά του και προς τους διαιτητές της αναμέτρησης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ