Συνεχάρη τον μπασκετικό Ολυμπιακό ο Ροντινέι (ΦΩΤΟ) 03/05/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ροντινέι πανηγύρισε τη μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού επί της Ρεάλ Μαδρίτης και την πρόκριση στο Final 4 της Euroleague. Άλλωστε, ο Βραζιλιάνος μπακ είναι τακτικός θαμώνας του ΣΕΦ και διατηρεί φιλικές σχέσεις με αρκετούς παίκτες της ομάδας. «Συγχαρητήρια φίλοι μου, το αξίζετε», έγραψε σε ανάρτησή του στο Instagram, ταγκάροντας τους καλούς του φίλους Σακίλ ΜακΚίσικ, Σάσα Βεζένκοφ και Νάιτζελ Γουίλιαμς-Γκος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ