Δυναμική παρουσία από τους οπαδούς του Αστέρα Τρίπολης στο «Γεντί Κουλέ» 02/04/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΟΦΗ υποδέχθηκε τον Αστέρα Τρίπολης για τον δεύτερο ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας και στην κερκίδα βρίσκονταν οπαδοί και των δύο ομάδων. Μάλιστα, αυτοί των φιλοξενούμενων έδωσαν δυναμικό παρών στο «Γεντί Κουλέ», αναρτώντας και κορεό. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ