Παναθηναϊκός: Συνέχισαν με ατομικό οι Μπακασέτας, Κώτσιρας, Σένκεφελντ 31/03/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η προετοιμασία για το ματς της επόμενης αγωνιστικής των πλέι οφ της Super League, αυτό με την ΑΕΚ, ξεκίνησε τη Δευτέρα στον Παναθηναϊκό. Οι Μπακασέτας, Κώτσιρας και Σένκεφελντ έκαναν και σήμερα ατομικό πρόγραμμα. Η ενημέρωση της ΠΑΕ: “Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού τη Δευτέρα στο «Γ. Καλαφάτης». Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του κυριακάτικου αγώνα, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση και rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Μπακασέτας, Κώτσιρας, Σένκεφελντ”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ