Πανό γραμμένο στα ελληνικά από τους οπαδούς της Μπόντο Γκλιμτ (ΦΩΤΟ) 13/03/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι οπαδοί της Μπόντο Γκλιμτ έχουν ταξιδέψει στην Ελλάδα και τον Πειραιά για να στηρίξουν την ομάδα τους στον αγώνα απέναντι στον Ολυμπιακό για το Europa League. Οι Νορβηγοί, μάλιστα, έχουν υψώσει ένα πανό στην κερκίδα τους, το οποίο είναι γραμμένο στα ελληνικά. Συγκεκριμένα, το πανό αναγράφει «Είμαστε το τρένο από το Μπόντο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ