Πρόστιμο στον Ερυθρό Αστέρα για την συμπεριφορά των οπαδών του 06/03/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Καμπάνα» στον Ερυθρό Αστέρα για την συμπεριφορά των οπαδών του επέβαλε η Ευρωλίγκα. Η σερβική ομάδα καλείται να πληρώσει το ποσό των 10.000 ευρώ ως πρόστιμο για την συμπεριφορά των οπαδών της στο παιχνίδι με την Ζαλγκίρις. «Ο Ερυθρός Αστέρας τιμωρήθηκε με πρόστιμο 10.000 ευρώ, λόγω προσβλητικών συνθημάτων που ακούστηκαν από τους οπαδούς του εναντίον ατόμων που συμμετείχαν στον αγώνα Ερυθρός Αστέρας – Ζαλγκίρις. Η ποινή επιβλήθηκε βάσει του άρθρου 29.2.f του Πειθαρχικού Κανονισμού της EuroLeague, που αναφέρεται σε ανάρμοστη συμπεριφορά οπαδών», αναφέρει η σχετική απόφαση της διοργανώτριας Αρχής. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ