ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Όλοι κάτι αγαπάμε, γεμίζουμε το ΟΑΚΑ»! (ΦΩΤΟ) 06/03/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται απόψε στις 19:45 τη Φιορεντίνα σε ακόμα ένα τρομερά δυνατό ευρωπαϊκό τεστ για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο και θέλει όσο περισσότερο κόσμο γίνεται στις εξέδρες του ΟΑΚΑ. Γι’ αυτό αρκετές ώρες πριν από τη σέντρα της αναμέτρησης με τους «βιόλα» η ΠΑΕ ενημέρωσε τους οπαδούς για τα εισιτήρια που μπορεί οποιοσδήποτε να προμηθευτεί. «Όλοι κάτι αγαπάμε, γεμίζουμε το ΟΑΚΑ» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην φωτογραφία που ανέβασε η πράσινη ΠΑΕ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ