Με απουσίες η αποστολή του Άρη για τον Βόλο 28/02/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ολοκλήρωση της προετοιμασίας του Άρη ενόψει του εκτός έδρας αγώνα (1/3, 17:00) με τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό Στάδιο επιβεβαίωσε τις σοβαρές απουσίες των Φράν Βέλεθ και Ούγκο Μάγιο. Η ενημέρωση του Άρη: Με την προπόνηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Άρη για τον εκτός έδρας αγώνα με τον ΝΠΣ Βόλος (01/03), στο πλαίσιο της 25ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League για την αγωνιστική περίοδο 2024-2025. Στην αποστολή συμπεριλήφθηκαν οι Κουέστα, Σιντκλίφ, Μοντόγια, Φαμπιάνο, Φρίντεκ, Παναγίδης Μπράμπετς, Μεντίλ, Ροζ, Φατόρε, Νταρίντα, Πάρντο, Σιφουέντες, Φετφατζίδης, Ντούντου, Σαβέριο, Σπίκιτς, Ντιαντί, Μορόν και Κουάισον. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ