Τέλος δύο από τον Βόλο 24/01/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Βόλος ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας του με τους Άλτμαν και Μεντιέτα. Αναλυτικά όσα αναφέρει η ομάδα της Μαγνησίας: «H ΠΑΕ Βόλος ανακοινώνει τη λύση των συμβολαίων της με τον Ομρι Αλτμαν και τον Τζούνιορ Μεντιέτα, στους οποίους εύχεται καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας τους». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ