Προπόνηση σε δύο γκρουπ για τον Παναθηναϊκό μετά την Τούμπα 16/09/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η προπόνηση του Παναθηναϊκού πραγματοποιήθηκε σε δύο γκρουπ το πρωί της Δευτέρας (16/09) στο «Γεώργιος Καλαφάτης», ξεκινώντας έτσι την προετοιμασία για το εντός έδρας ματς με τον Πανσερραϊκό. Όσοι παίκτες ήταν στο αρχικό σχήμα του αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα χθες, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι παίκτες του Παναθηναϊκού ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ