Από τον Άρη Λεμεσού στην ΑΕΚ (ΦΩΤΟ) 09/09/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην Ελλάδα για λογαριασμό της ΑΕΚ θα ταξιδέψει ο Γιώργος Κέστας, ο οποίος αγωνίζονταν με την φανέλα του Άρη Λεμεσού. Η ανακοίνωση: Η ακαδημία του Άρη είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την μεταγραφή του ποδοσφαιριστή της Κ16 της ομάδας μας, Γιώργου Κέστα, στην ΑΕΚ Αθηνών. Ευχόμαστε στον Γιώργο κάθε επιτυχία στην καριέρα του. Θα τον παρακολουθούμε και θα χαιρόμαστε με τις επιτυχίες του. Μπράβο Γιώργο! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ