Ο Λουκ Σίκμα πήρε το βραβείο Fair Play από την Ένωση Παικτών της Euroleague (ΦΩΤΟ) 04/06/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Λουκ Σίκμα του Ολυμπιακού βραβεύτηκε από την Ένωση Παικτών της Euroleague με το βραβείο Fair Play για το 2024. Ο παίκτης έλαβε τον συγκεκριμένο τίτλο για τρίτη διαδοχική χρονιά. Οι αθλητές της Euroleague τον ψήφισαν για την συμπεριφορά του απέναντι σε αντιπάλους και διαιτητές, μέσω της οποίας προάγεται το πνεύμα του Fair Play. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ