Το ποστάρισμα της ΠΑΕ Άρης κατά της Φραπάρ (ΦΩΤΟ) 25/05/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά τις δηλώσεις του Θεόδωρου Καρυπίδη, η ΠΑΕ Άρης προχώρησε σε μία ανάρτηση στα social media εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της για τις διαιτητικές αποφάσεις της Στεφανί Φραπάρ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson με τον Παναθηναϊκό. Η ομάδα συνόδευσε τη δημοσίευση με μία λέξη: «Κλοπή…». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ