Μπαφές: «Εμφανίστηκαν και οι “φίλοι”, τους περιμέναμε…» (ΦΩΤΟ) 25/05/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τον αποκλεισμό του από τον τελικό του Final 4 της Ευρωλίγκας γνώρισε το βράδυ της Παρασκευής (24/05) ο Ολυμπιακός, χάνοντας με 87-76 από τη Ρεάλ στον δεύτερο ημιτελικό της διοργάνωσης. Λίγη ώρα μετά το τέλος του αγώνα, ο αθλητικός διευθυντής της ερυθρόλευκης ΚΑΕ, Χρήστος Μπαφές, ανάρτησε ένα αινιγματικό μήνυμα στα social media για τους «φίλους» της ομάδας, ζητώντας παράλληλα συγγνώμη από τους ερυθρόλευκους φιλάθλους, δίνοντας το μήνυμα για ανασύνταξη ενόψει της συνέχειας. Το μήνυμα του Χρήστου Μπαφέ: «Εμφανίστηκαν και οι “φίλοι”… Τους περιμέναμε. Εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας και θα προσπαθούμε για το καλύτερο, το καλύτερο για τον Ολυμπιακό σε όλα τα αθλήματα. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους στηρίζουν την ομάδα και συγγνώμη απ’ όλους που στενοχωρήσαμε απόψε. Συνεχίζουμε… Ολυμπιακός Σύνδεσμος Φιλάθλων Πειραιώς». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ