Το «αμάν-αμάν» του Γιαννακόπουλου και το «τα καταφέραμε» του Αταμάν 07/05/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Εργκίν Αταμάν έχουν μια ιδιαίτερη σχέση από το ξεκίνημα της χρονιάς. Και στο φινάλε της αποψινής βραδιάς ο ένας έδειχνε τον άλλον, σημάδι αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Μια υπόσχεση που είχαν δώσει μεταξύ τους οι δύο άνδρες έγινε πραγματικότητα με την πρόκριση του Παναθηναϊκού στο Final Four. Ο ισχυρός άνδρας της πράσινης ΚΑΕ είδε τον Τούρκο τεχνικό στα αποδυτήρια και άρχισε να του φωνάζει «Αμάν-Αμάν» με τον ίδιο να ανταποκρίνεται με ένα πλατύ χαμόγελο, να τον δείχνει και να του απαντάει: «Στο είπα ότι θα τα καταφέρουμε και τα καταφέραμε». Οι δυο τους αγκαλιάστηκαν και πανηγύρισαν για ακόμα μία φορά, αφήνοντας ανοιχτή και τη συνέχεια για το Βερολίνο… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ