Φώτης Ιωαννίδης και Ελένη Βουλγαράκη έκαναν μαζί Ανάσταση: Η selfie και η πράσινη καρδιά (ΦΩΤΟ) 05/05/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Φώτης Ιωαννίδης και Ελένη Βουλγαράκη είναι εδώ και μήνες ζευγάρι και το φετινό Πάσχα το περνάνε μαζί δείχνοντας απόλυτα ευτυχισμένοι. Ο διεθνής επιθετικός, μάλιστα, δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία σε στόρι που είναι μαζί με την αγαπημένη του συνοδεύοντας την ανάρτηση με μια πράσινη καρδιά. Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί μέσα σε αυτοκίνητο με τους δυο τους να ποζάρουν σε μια selfie. Μπορεί η Ελένη Βουλγαράκη να προσπάθησε να κρατήσει τη σχέση της μακριά τα media, ωστόσο οι δυο τους δεν θέλουν πλέον να κρύβουν τον έρωτά τους! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ