Πήρε Παπαδόπουλο ο Ατρόμητος 08/07/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Παίκτης του Ατρόμητου είναι πλέον ο Νίκος Παπαδόπουλος, που μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στον Πανιώνιο και θα αποτελέσει μαζί με τον Γκορμπούνοφ το δίδυμο των γκολκίπερ. Ο πρώην τερματοφύλακας της ομάδας της Νέας Σμύρνης υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον σύλλογο του Περιστερίου, το οποίο θα έχει διάρκεια τριών ετών. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ