Επέστρεψε στο ΟΑΚΑ μετά από δύο χρόνια ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος (ΦΩΤΟ) 25/04/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Από τις εξέδρες του ΟΑΚΑ παρακολουθεί το δεύτερο παιχνίδι των πλέι οφ της Euroleague ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τη Μακάμπι Τελ Αβίβ ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Γεγονός που συνιστά είδηση καθώς ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ είχε να δώσει το «παρών» σε αγώνα στο ΟΑΚΑ κάτι λιγότερο από δύο χρόνια και συγκεκριμένα από τον Ιούνιο του 2022. Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν πήγε μόνος του στο γήπεδο, αφού συνοδεύεται και από τα δύο του παιδιά που έχουν γίνει μόνιμοι θαμώνες στην έδρα των «πράσινων» φέτος. Θυμίζουμε πάντως πως ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού έχει βρεθεί στα εκτός έδρας ματς με Μονακό, Αρμάνι Μιλάνο, Ολυμπιακό, Βίρτους Μπολόνια και Μπάγερν Μονάχου. Ο Γιαννακόπουλος είχε μάλιστα πριν το τζάμπολ θερμή αγκαλιά με τον Εργκίν Αταμάν, τον οποίο στήριξε και μετά την ήττα στο πρώτο ματς από τους Ισραηλινούς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ