Τα συγχαρητήρια της ΠΑΕ Ολυμπιακός στους κυπελλούχους βόλεϊ 30/03/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός στέφθηκε κυπελλούχος στο βόλεϊ ανδρών μετά από ένα συναρπαστικό τελικό με τον Μίλωνα, τον οποίο νίκησε με 3-2. Η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ έστειλε τα συγχαρητήριά της με ανακοίνωση. Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός: “Η ΠΑΕ Ολυμπιακός συγχαίρει την ανδρική ομάδα βόλεϊ του συλλόγου, για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, στον τελικό του Final 4 της διοργάνωσης με τον Μίλωνα. Κύπελλο το οποίο αποτελεί το 17ο στην ιστορία του τμήματος. Στιγμές της δόξας σου, χαρές δικές μας. Συγχαρητήρια Θρύλε!”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ