Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ο Ράτζα αποκάλυψε τον λόγο αποχώρησης του από τον Παναθηναϊκό

Τον λόγο της αποχώρησής του από τον Παναθηναϊκό το 1999, πριν την έλευση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, αποκάλυψε ο Ντίνο Ράντζα.

Ο Κροάτης μιλώντας σε σέρβικο μέσο, δήλωσε πως δεν μετάνιωσε την απόφασή του να αγωνιστεί στην Ελλάδα, ενώ μίλησε για την αποχώρησή του μετά από δύο ιδιαίτερα πετυχημένες χρονιές στο “τριφύλλι”.

“Ήθελα να παλέψω για τίτλους. Δεν μετανιώνω που πήγα στην Ελλάδα. Ερωτεύτηκα αυτή τη χώρα. Ο χρόνος που πέρασα στην Αθήνα ήταν ανεκτίμητος. Είναι αληθινοί Βαλκάνιοι! Μοιάζουν με εμάς τους Δαλματούς ως προς την τρέλα, τη νοοτροπία και την αγάπη τους για το μπάσκετ. Χτύπησα τον γιο του αφεντικού. Τον νυν πρόεδρος του Παναθηναϊκού. Λυπάμαι…”, είπε για τον λόγο της αποχώρησής του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ