Μετάβαση στο περιεχόμενο

Formula 1: Το σερί της Red Bull και του Φερστάπεν συνεχίζεται

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε νέο.. περίπατο στον 2ο αγώνα της σεζόν και η Red Bull ολοκλήρωσε ένα ακόμη 1-2, διαλύοντας τον ανταγωνισμό. Ο Λεκλέρκ συμπλήρωσε το βάθρο στην Τζέντα.

Λίγο πριν την εκκίνηση του 2ου αγώνα της σεζόν στην πίστα της Τζέντα στη Σαουδική Αραβία έκανε την εμφάνισή του ο μεγάλος απών λόγω της εγχείρισης σκωληκοειδίτιδας, Κάρλος Σάινθ.

Η εκκίνηση του αγώνα δεν έφερε διαφοροποιήσεις παρά το ότι ο Πέρεθ πίεσε τον Λεκλέρκ για να του πάρει τη 2η θέση. Άπαντες ήταν με τη μέση γόμα εκτός από τους Μπέρμαν και Μπότας που διάλεξαν τη μαλακή γόμα της Pirelli. Αυτό που δεν κατάφερε στην πρώτη στροφή του πρώτου γύρου, το έκανε στον 4ο γύρο ο Πέρεθ ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα της Red Bull και πέρασε τον Λεκλέρκ, ανεβαίνοντας 2ος, με τον Φερστάπεν να ανοίγει τη διαφορά.

Πριν προλάβει ο αγώνας να μπει σε διαδικασία διαχείρισης, ο Στρολ έχασε τον έλεγχο της Aston Martin στον 7ο γύρο και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα. Αν και ήταν πολύ νωρίς, η πλειοψηφία των πιλότων μπήκε στα pits για να περάσει στη σκληρή γόμα. Μόνο 4 πιλότοι έμειναν εντός και έτσι ο Νόρις βρέθηκε στην πρωτοπορία και ο Χάμιλτον στην 3η θέση.

Με τη συνέχιση του αγώνα ο Λεκλέρκ πέρασε τον Πιάστρι, ανεβαίνοντας 6ος ενώ ο Norris κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τον Φερστάπεν. Αυτό κράτησε για λίγο αφού στον 13ο γύρο ο Ολλανδός επιτέθηκε και χωρίς πρόβλημα βρέθηκε εκ νέου στην πρώτη θέση. Την ίδια ώρα οι αγωνοδίκες εξέταζαν διάφορα συμβάντα. Τον Πέρεθ που βγήκε από τα pits την ώρα που πέρναγε ο Αλόνσο. Τον Νόρις για το αν έφυγε νωρίτερα στην εκκίνηση και την επαφή Μάγκνουσεν-Άλμπον.

O Λεκλέρκ στον 15ο γύρο πέρασε και τον Χάμιλτον που παρέμεινε με τη μέση γόμα που είχε εκκινήσει. Η Ferrari όπως και στο Μπαχρέιν, έδειξε ότι με τη σκληρή γόμα λειτουργούσε καλύτερα αφού και ο Μπέρμαν πέρασε Τζουνόντα και Ζου, μπαίνοντας στη δεκάδα. Ο Νόρις τη γλίτωσε από τους αγωνοδίκες αλλά όχι και ο Πέρεθ στον οποίο επιβλήθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων, ενώ 10 δευτερόλεπτα ήταν η απόφαση για τον Μάγκνουσεν.

O Χάμιλτον άντεξε ως τον 37ο γύρο και μπήκε στα pits για να βάλει τη μαλακή γόμα. Ο Βρετανός έπεσε στην 9η θέση ενώ ένα γύρο μετά μπήκε και ο Νόρις. Το μόνο που κέρδισε ο Χάμιλτον ήταν ο βαθμός του ταχύτερου γύρου αφού δεν μπόρεσε να περάσει τον πιλότο της McLaren.

Ένας από τους πιο βαρετούς αγώνες των τελευταίων χρόνων ολοκληρώθηκε με τον Φερστάπεν να φτάνει στην 56η νίκη καριέρας, 19η στους τελευταίους 20 αγώνες και 9η συνεχόμενη… Ο Πέρεθ παρά την ποινή των 5 δευτερολέπτων ολοκλήρωσε το δεύτερο 1-2 της Red Bull ενώ ο Λεκλέρκ συμπλήρωσε το βάθρο.

Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες, το 3ήμερο 22-24 Μαρτίου, είναι το GP Αυστραλίας.

Αποτελέσματα

race

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ