Τρεις της Κηφισιάς τιμωρημένοι με Ολυμπιακό 12/01/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με απουσίες θα αγωνιστεί η Κηφισιά στην κυριακάτικη (19/1, 17:00) αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για τη 18η αγωνιστική της Super League 1. Οι νεοφώτιστοι έχουν δηλώσει να εκτίσουν την τιμωρία τους ο Γάλλος αμυντικός Λαντρ, ο Ισπανός στόπερ Αλμπέρτο Μποτία και οι Ελληνογκανέζος επιθετικός Άντριου Τετέι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ