ΒΙΝΤΕΟ: Παρουσιαστής της ΕΡΤ έπαιξε τον ύμνο του Ολυμπιακού με φλογέρα on air! 31/12/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ερυθρόλευκο χρώμα έδωσε στην εκπομπή του στην ΕΡΤ ο Δημήτρης Κοτταρίδης. Ο παρουσιαστής της κρατικής τηλεόρασης συνόδευσε με τη φλογέρα του τα κάλαντα που έπαιξαν με τα μουσικά τους όργανα οι δύο καλεσμένες του στην εκπομπή “Σαββατοκύριακο από τις 6”, αλλά στο φινάλε έδειξε και τα ερυθρόλευκα αισθήματά του με τον ύμνο του Ολυμπιακού. Δείτε το βίντεο: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ