Νέο εξώδικο της Super League 2 στην ΕΡΤ! Τι ζητάει (ΦΩΤΟ) 21/11/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σε εξέλιξη είναι η κόντρα μεταξύ της Super League 2 και της ΕΡΤ. Μετά το πρώτο εξώδικο για τη μη καταβολή των μπόνους, ακολούθησε και δεύτερο. Η Super League 2 απαιτεί 2.735.000 ευρώ, καταγγέλλοντας τη σχετική σύμβαση, καθώς η Δημόσια Τηλεόραση αρνείται να μεταδώσει αγώνες του φετινού πρωταθλήματος. Ιδού το εξώδικο: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ