Άρης: Με Παναγίδη η προπόνηση, κανονικά ο Οντουμπάτζο 21/11/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την προετοιμασία τους για την κυριακάτικη αναμέτρηση εναντίον του Παναθηναϊκού συνέχισαν το πρωί στο Δασυγένειο οι ποδοσφαιριστές του Άρη. Το παρών στο κιτρινόμαυρο πρόγραμμα έδωσε και ο Μιχάλης Παναγίδης επιστρέφοντας από την Εθνική Ελπίδων ενώ κανονικά προπονήθηκε ο Μόουζες Οντουμπάτζο. Στο μέτωπο των απόντων, ο Ντομαγκόι Πάβιτσιτς συμμετείχε και πάλι στο μεγαλύτερο κομμάτι της προπόνησης και ο Φράνκο Φεράρι ακολούθησε συντηρητικό πρόγραμμα, ενώ οι Λούκας Ρουπ, Ρόναλντ Ματαρίτα (αμφότεροι, καθημερινά ανεβάζουν ρυθμό) και Μάνου Γκαρθία έκαναν ατομικό. Αύριο (22/11), οι «κιτρινόμαυροι» θα προπονηθούν ξανά το πρωί στο Δασυγένειο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ