Πάμπλο Γκαρσία: «Κάναμε ένα καλό παιχνίδι…» 11/11/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Πανσερραϊκός για άλλο ένα παιχνίδι δέχθηκε γκολ στα τελευταία λεπτά (1-1 από τον Ατρόμητο). Ο τεχνικός του Πανσερραϊκού Πάμπλο Γκαρσία δήλωσε ικανοποιημένος από την εμφάνιση των παικτών του. «Πρώτα απ’ όλα είμαι χαρούμενος από την ομάδα μου επειδή δουλεύει καλά, παίζει καλά, δημιουργεί ευκαιρίες. Σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν ματς που μπαίνουν γκολ στις καθυστερήσεις, στα τελευταία λεπτά, συμβαίνει και αυτό. Πάντα πρέπει να δουλέψουμε στις μονομαχίες, κάναμε ένα καλό παιχνίδι, δεν μπορούμε να μπούμε κάτι, βάλαμε ένα καλό γκολ, ο Ατρόμητος με μία καλή φάση, με μία σέντρα σκόραρε. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να βελτιωθούμε σε αυτά τα κομμάτια που ίσως δεν ήμαστε καλοί» τόνισε. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ