ΒΙΝΤΕΟ: Κέρδισε πέναλτι στο Καραϊσκάκη μετά από σχεδόν μισό αιώνα ο ΠΑΟΚ! 06/11/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΠΑΟΚ κέρδισε το πρώτο του πέναλτι σε αγώνα με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης» μετά από σχεδόν μισό αιώνα! Οι ασπρόμαυροι είχαν κερδίσει πέναλτι στον αγώνα της 13ης Απριλίου του 1975 και από τότε πέρασαν 48 χρόνια, 6 μήνες και 23 μέρες. Τότε ο Ολυμπιακός είχε επικρατήσει 3-2. Το πέναλτι του ΠΑΟΚ είχε στείλει στα δίχτυα ο Σαράφης στο 87’, διαμορφώνοντας το τελικό αποτέλεσμα. Το σχετικό βίντεο: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ