Τα νεότερα για την διεξαγωγή του ντέρμπι της Θεσσαλονίκης 12/09/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η διεξαγωγή του ντέρμπι της Θεσσαλονίκης ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και στον Άρη (17/9) βρέθηκε στον “αέρα” τις τελευταίες ώρες, αφού η ΕΛ.ΑΣ επικοινώνησε με τη Super League, ώστε να αναβληθεί η αναμέτρηση, λόγω της παρουσίας του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ. Τα τελευταία δεδομένα δείχνουν όμως πως θα έχουμε σέντρα την ερχόμενη Κυριακή στην Τούμπα. Οι δύο ομάδες επιθυμούν να διεξαχθεί η αναμέτρηση της Κυριακής, ενώ αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η σύσκεψη της Super League ώστε να βρεθεί λύση, με το κλίμα να είναι υπέρ της διεξαγωγής του ντέρμπι. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να αναχωρήσει το βράδυ του Σαββάτου (16/9) από τη Θεσσαλονίκη ή σε κάθε περίπτωση να μην βρίσκεται στην πόλη την ώρα διεξαγωγής του αγώνα. Αν αυτό συμβεί δεν θα συντρέχει λόγος αναβολής. Γι’ αυτό, ίσως, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε ανακοίνωση νωρίτερα και θέτει σε κυκλοφορία τα εισιτήρια του ντέρμπι. Το πρόγραμμα του πρωθυπουργού αναμένεται να γίνει γνωστό αύριο, όταν επιστρέψει από το Στρασβούργο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ