Αιχμηρό tweet Κάζινς μετά από… Παπαγιάννη 24/06/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΝτεΜάρκους Κάζινς φάνηκε να δυσαρεστείται από τις επιλογές των Κινγκς στο ντραφτ, ανάμεσά τους και τον Γιώργο Παπαγιάννη, καθώς θεωρεί πως η ομάδα του δεν είχε τόση ανάγκη από ψηλούς παίκτες. Έτσι μέσω του διαδικτύου λίγο μετά το τέλος της διαδικασίας έγραψε χαρακτηριστικά: «Θεέ μου, δώσ’ μου δύναμη». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ