BINTEO – Τις… έφαγε ξανά ο Λαρεντζάκης από τους παίκτες του Ολυμπιακού 11/06/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Που είσαι; Που είσαι;» φώναζε ο Σάσα Βεζένκοφ στο pregame ritual του Ολυμπιακού, πριν από το Game 3 των τελικών της Basket League. Ο…τυχερός που έψαχνε ο Βούλγαρος φόργουορντ των «ερυθρολεύκων» ήταν ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης, ο οποίος τις «έφαγε» ξανά από τους συμπαίκτες του, όπως είχε συμβεί πριν από μερικά 24ωρα στο ΟΑΚΑ, πριν από το τζάμπολ του δεύτερου τελικού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ